Live CX

zondag 30 oktober 2016

Nog steeds zweten cx

zweten

Het is nog steeds zweten geblazen in de cross, de eerste weken was het heet en nu nog steeds. Leuk voor het publiek (waar?) maar voor de renner minder. Tenminste ik houd er niet van. Dadelijk klagen we weer dat het te koud is. We hebben weer gereden in Harderwijk een knwu, Gouda een regio.
Montfoort was ook warm maar daar reed ik lek (een braamdoorn)

Droog 

Ook de ondergrond is erg droog en zanderig. Wat mij trouwens opvalt dat er steeds meer campers komen. Wij van CX live! komen in een VWVento maar nu zie je echt paleisjes in de cross. Leuk maar het begint op een soort overwinteringsoord voor bejaarden lijken. Maar ik ben natuurlijk gewoon jaloers denk ik.



Volgende week is er weer het DK of meer het RK. Iedereen veel plezier daar op de Utrechtse kunstberg.
FotoKoos Foto


Geen opmerkingen: